منتدى نجوم زراعة
مرحبا بك زائراً لمنتدانا نتمنى ان يعجبك المنتدى
وإذا اعجبك نتمنى التسجيل للمشاركة الفعالة في نشاط المنتدى
وشكراً
إدارة المنتدى

منتدى نجوم زراعة

التغيير - الارادة - القوة - التميز
 
دخولالرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلمكتبة الصور

شاطر | 
 

 مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Shibo
المشرف العام للأقسام
المشرف العام للأقسام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1537
العمر : 30
مكان الإقامة : : الجيزه- الهرم
الجنسية : : مصري
الحالة الإجتماعية : : الحمد لله علي كل حال
الوسام :
Facebook :


My SMS
الحب منارة من يحب.........فإذا ضاع الحب ضاع طريق من يحب


تاريخ التسجيل : 03/10/2007

بطاقة الشخصية
الحب:

مُساهمةموضوع: مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق   الأحد مايو 25, 2008 2:00 am

مشاكسات................. الحلاق والجزار




ذهب الاسطي فوطه الحلاق الي القهوه فوجد المعلم عكوه الجزار جالسا هناك فدار بينهم هذا الحوار



الاسطي فوطه : صباح الفل يا معلم عكوه . كويس انك جيت في ميعادك . انا افتكرتك ها ( تحلقلي) زي كل مره

المعلم عكوه: يا راجل دا كلام . هو فيه حد يقدر يحلقلك .. دا انت بركتنا احنا من غيرك زي العرب من غير جدى

الاسطي فوطه: جري ايه يا معلم . الملافظ سعد . دا انا كنت جاي( استشورك في حاجه مهمه)

عكوه : خير يا صاحبي . فيه حد مضايقك ولا حاجه قولي عليه وانا ( أعلقهولك من رجله)

فوطه: كتر خيرك يا معلم .يا ( مزين) الحته ومنورها . بس انا كنت جاي في موضوع تاني خالص موضوع جواز

عكوه : الله الله . انت خلاص نويت تعملها وتتجوز ويا تري مين الضحيه

فوطه: ضحيه ايه يا معلم هو انا بقولك نويت أقتل . انا بقولك نويت اتجوز هاتجوز البت ( صبغه) جارتنا

عكوه: يا زين ما اخترت دا البت زي الغزاله وعليها فردتين ( كوارع) ما تقولش لعدوينك عليها

فوطه: ( قصر ) يا معلم وخلي وخلي ليلتك تعدي

عكوه: خلاص خلاص . انت (حتنطحني) ولا ايه يا راجل انا بهزر معاك انا كل قصدي ان البنت جميله ( وتقاطيعها) مسمسمه وتتاكل اكل

فوطه: بصراحه يا معلم البت ( مكانتها) كبيره قوي عندي. وحاسس اني من غيرها زي (المشط) من غير سنان

عكوه : ولله بقيت رومانسي يا واد يا فوطه وانا اللي كنت فاكرك ( جاموسه) لا ليك في ( الطور) ولا في الطحين

فوطه: استغفر الله العظيم يا رب. يا راجل هو انت لسانك نتبري منك

عكوه: طيب روق دمك . بدل ما ( مواسيرك ) تضرب . الا قولي انت ناوي تزورهم امتي؟

فوطه: ( بكره) بإذن الله
عكوه: بقولك ايه اوعي تكون بتلعب بالبنت وناوي تمشي معاها يومين وبعدين تقطع
فوطه: عيب يا عكوه دا كلمتي زي الموس

عكوه: ايوه كده حاكم احنا رجاله( جديان) قوي ونفهم في الاصول يعني لازم نحط النقط علي الحروف

فوطه: طبعا امال ايه بقولك ايه يا معلم ما تيجي نطلع علي السينما حاكم انا سمعت ان فيه فيلم جديد موجود هناك اسمه ( الحلقه) الجهنلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا ونفسي اشوفه حاكم انا هاموت واعرف ايه نوع الحلقه ده بالضبط

عكوه : طب وليه المشوره اناى عندي فيلم فيديو اسمه ( المرآه والساطور) حاكم الفيلم ده انا بعشقه وبحس ان فيه حاجه بتربطني بيه ايه هيه معرفش

فوطه : اقولك احسن حاجه انا هاروح انام علشان بكره بدري هاطلع علي ( الشعر العقاري) علشان اسجل شويه روايات ليه لسه كتبها جديد

عكوه : مش معقول أهي ده ( كبده) إبريل بقي انت يا معلم فوطه بتكتب روايات ما بقاش إلا انت علي رأي المثل ( بعد ما شاب أكلوه كباب)

فوطه : انت مالك مش مصدق ونازل فيه (غسيل) كده ايوه انا بكتب روايات وروايات ناجحه كمان عندك مثلا روايه ( المقص والكلاب) و ( الصلع خير) و ( الحلاقون في الارض)

عكوه: الله الله انت ما تعرفشي ان اصحاب ( العجول) في راحه يعني العمليه مش مسأله علام وقرايه المسأله فكاكه وفهلوه وانا فكيك وفهلويدا انا مسميني في المنطقه المعلم ( ابو جاموس) علشان بفهمها وهي طايره

فوطه: دا انت كلامك ( يحلق) الدم انا سايبهالك وماشي ( فوطتك بعافيه)

عكوه : إذنك معاك يا معلم فوطه موبايلات بقي إوعي تكون نسيت رقمي ( زيرو بقرتين اربع جواميس عجلين تور) إوعي تنسي



_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shiba
نائب المدير
نائب المدير
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 408
العمر : 32
مكان الإقامة : : Giza
الحالة الإجتماعية : : In Relationship
الوسام :
Facebook : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com --><form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"> <!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style="padding: 2; width:208; height:104"> <legend><b>My SMS</b></legend> <marquee onmouseover="this.stop()" onmouseout="this.start()" direction="up" scrolldelay="2" scrollamount="1" style="text-align: center; font-family: Tahoma; " height="78"> لو كان الحب كلمات تكتب لأنهت أقلامي ولكن الحب أرواح توهب فهل تكفيك روحي </marquee></fieldset></form><!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 18/11/2007

بطاقة الشخصية
الحب: الثقة

مُساهمةموضوع: رد: مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق   الأحد مايو 25, 2008 3:16 am

Laughing
الحوار دا جامد موووووووووووووز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Shibo
المشرف العام للأقسام
المشرف العام للأقسام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1537
العمر : 30
مكان الإقامة : : الجيزه- الهرم
الجنسية : : مصري
الحالة الإجتماعية : : الحمد لله علي كل حال
الوسام :
Facebook :


My SMS
الحب منارة من يحب.........فإذا ضاع الحب ضاع طريق من يحب


تاريخ التسجيل : 03/10/2007

بطاقة الشخصية
الحب:

مُساهمةموضوع: رد: مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق   الأحد مايو 25, 2008 4:08 am


الله يكرمك يا شيبا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Shibo
المشرف العام للأقسام
المشرف العام للأقسام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1537
العمر : 30
مكان الإقامة : : الجيزه- الهرم
الجنسية : : مصري
الحالة الإجتماعية : : الحمد لله علي كل حال
الوسام :
Facebook :


My SMS
الحب منارة من يحب.........فإذا ضاع الحب ضاع طريق من يحب


تاريخ التسجيل : 03/10/2007

بطاقة الشخصية
الحب:

مُساهمةموضوع: رد: مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق   الثلاثاء مايو 27, 2008 9:42 pm

و الله يا شهاب أنت أجمززززز

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sweet_girl
نائب المدير
نائب المدير
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1006
العمر : 29
مكان الإقامة : : دنيا الجراح
الجنسية : : مصريه
الحالة الإجتماعية : : وحيده
الوسام :
علم الدولة :
Facebook : <!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
<form method=\"POST\" action=\"--WEBBOT-SELF--\">
<!--webbot bot="SaveResults" u-file="fpweb:///_private/form_results.csv" s-format="TEXT/CSV" s-label-fields="TRUE" --><fieldset style=\"padding: 2; width:208; height:104\">
<legend><b>My SMS</b></legend>
<marquee onmouseover=\"this.stop()\" onmouseout=\"this.start()\" direction=\"up\" scrolldelay=\"2\" scrollamount=\"1\" style=\"text-align: center; font-family: Tahoma; \" height=\"78\">أوقات كتير كان ليه حق أقولك إنسى ماقولتهاش..وإنت ماسبتش غلطه واحده فى الهوى ماغلطهاش..خبيتها وقلبى شايلها..مع إنك تستاهلها
sweet_girl </marquee></fieldset></form>
<!--- MySMS By AlBa7ar Semauae.com -->
تاريخ التسجيل : 11/10/2007

بطاقة الشخصية
الحب: العطاء

مُساهمةموضوع: رد: مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق   الأربعاء مايو 28, 2008 11:07 am

ههههههههههههههههههههههه

جااااااااااااااامد جداااااااااااا يابرنس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Shibo
المشرف العام للأقسام
المشرف العام للأقسام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1537
العمر : 30
مكان الإقامة : : الجيزه- الهرم
الجنسية : : مصري
الحالة الإجتماعية : : الحمد لله علي كل حال
الوسام :
Facebook :


My SMS
الحب منارة من يحب.........فإذا ضاع الحب ضاع طريق من يحب


تاريخ التسجيل : 03/10/2007

بطاقة الشخصية
الحب:

مُساهمةموضوع: رد: مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق   الأربعاء مايو 28, 2008 12:52 pm

ربنا يخليكي يا سويت

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
مشاكسات .. الجزار ...و الحلاق
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى نجوم زراعة :: ترفيهيات :: (::::نكت X نكت::::)-
انتقل الى: